Autor: 021.rs

Novi Sad
16.01.2024.
12:51 > 13:23
Građanski pokret "Bravo" traži od GSP-a da odloži uvođenje elektronske karte u autobusima dok se ne nađe bolje rešenje jer će predloženi sistem sa čekiranjima putnika napraviti gužve.
  • Lenny

    05.02.2024 17:45
    E stvarno...
    Osposobite kioske, zaposlite nove ljude pa da ne kupujemo karte kod vozača, već na kioscima kao nekad.
  • @Vlastodržac

    22.01.2024 12:50
    bravo
    ne znam šta reći kad se neko javi kao ovaj expert Vlastordržac a jedino je jasno da je plaćen sa sendvičem.
    ovako glup sistem naplate moze da smisli samo izrazito glup naprednjak, dakle to da je naprednjak je potreban, ali nije dovoljan uslov, ako je iole pametan npr kao Šapić (to i niej tako puno, ali opet je bolje od ovih naših) neće ti ovakva glupost sa kupovinom karte u kockarnici pasti napamet, naročito zato što to isto moze da radi samo sa npr cles karticom
  • Anita

    17.01.2024 13:18
    elektronske karte
    Mislim ovo oko elektronskih karata za gradski prevoz napraviće samo veće gužve jer puno starih ljudi koristi gradski prevoz i teško će se snaći oko korišćenja elekteonskih karata. Bilo bi dobro da se ako vozači n e mogu prodavati karte, mogu kupiti na kioscima obične papirnate karte a ko hoće neka koristi elektronske karte za gradski prevoz.
  • Vlastodržac

    17.01.2024 01:00
    Oduzevljavaju me ovi iz Bravo :-)
    Isto kao psg na koncertu bmk.
    Ljudi, jedno je baviti se demagoski politikom i populistickim temama, a drugo je u praksi uci u komunalni sistem bilo kog grada i pokusati upravljati njime.
    Razumem da su neki ljudi politicki protiv nekoga i da ce glasati protiv sadasnjeg rezima, ali samo vas molim imajte svest za koga glasate i sta ocekujete kada ti za koje ste glasali dodju u priliku da upravljaju komunalnim sektorom i vasom svakodnevicom, od javnog prevoza, kanalizacije… o privlacenju investicija da ne trosim reci.
  • Ssy

    16.01.2024 18:48
    Već viđeno
    Možda hoće da privatizuju GSP. To bi donelo lep prihod nekom kumu, sinu ili bati.
  • Drns

    16.01.2024 18:19
    @NS
    I u minhenu živi oko 5% srba, pa nigde nema ćirilice.
  • Magi

    16.01.2024 18:03
    Neka vec jednom uvedu neko resenje,ne znam koja je to forma, ali ovo gde vozaci naplacuju karte je robija, pre svega za njih, a onda za putnike
    Strasno!
    Vozac jednom rukom drzi volan, drugom broji pare i vraca kusur i kuca kartu koja izlazi 1 kom na 5 minuta
    Ja takve terminale nigde nisam videla
    Nekada nas u redu bude po 7-8 a njemu ni karta za prvog putnika nije izasla, a mora da krene sa stanice
    Pa gde je tu bezbednost putnika i vozaca, covek gleda u novac koji vraca i uporedo vozi
    Ja ne znam kako ti ljudi ne provriste od muke
    Voze krntije, unutra se dave od nekog izduvnog smrada, sve se trese po ovim nasim putevima i on treba da naplacuje karte
    Horor!
  • Oprem

    16.01.2024 17:28
    Opet problemi
    Najveći problem je što je stalno čekiranje građana koji imaju personalizovane mesečne kartice suprotno zakonu o zaštiti podataka o ličnosti jer se time faktički prati kretanje tih lica u realnom vremenu i za to nema nikakvog opravdanja.

    Ljudi pa JGSP NS ispade jači od MUP i BIA pa može bez sudskog odobrenja da prati ljude gde idu i sa kim se susreću.

    Trebalo bi ih prijaviti organu za zaštitu podataka o ličnosti povodom tih personalizovanih mesečnih karata i njihovog čekiranja.


  • Pera

    16.01.2024 15:53
    Koja gkupost
    Bravo za Bravo
    Duplo cekiranje guzva .....o to ukinuti
    samo stručnjaci koji ne koriste bus to.predlazu
    Pod hitn

  • @Bravo

    16.01.2024 15:04
    Ocigledno ne koristin GSP u Novom Sadu. Kada je sistem krenuo 90% prijava je bilo neuspesno. Sada posle nekog vremena iz licnog iskustva mogu da potvrdim da izmedju 5 i 10% prijava nije uspesno. Prijava isto cesce ne radi na mestima gde je slab ili nema interneta, recimo cesto ne radi na pocetno stanici na Popovici ali kada se autobus spusti dve tri stanice nize cekiranje radi.
    Prvo su kontrolori drzali pridike ako nije validirano a onda su se pomirili sa realnoscu i samo provere da li putnik ima odgovarajucu vazecu kartu.
  • NS

    16.01.2024 14:50
    Vidim da su stanice samo ćirilicom (da ne bude zabune, volim moju ćirilicu). Zar smo zaboravili naše sunarodnike čiji je prvo pismo latinica. Zar nas vređa ako napišemo i latinicom? Zar moramo ići stalno unazad?
  • @Gradjanin X

    16.01.2024 14:37
    Saver
    Dati skeneeu više vremena (sekundu npr.) da očita QR-kod. Iz iskustva...
  • alan ford

    16.01.2024 14:13
    Cilj je po dzepu.
  • Juca

    16.01.2024 14:10
    Ali neko je dobro zaradio. Ostalo nije važno.
  • Eeee

    16.01.2024 14:02
    Da je samo to zastarelo, ali je kod nas sve 200god. u nazad. Nažalost
  • Vule

    16.01.2024 13:59
    namera je jasna-uništenje GSPa

    Kakve su ovo štetočine, pa to Novi Sad u svojoj istoriji nije imao!

    Ekipa vladajućih se očito namerila na GSP. Ne znam kako drugačije objasniti ovaj suludi i nepraktični sistem gradskog prevoza koji žele da uvedu.

    Cilj je da preduzeće postepeno dovedu do propasti jer su odavno bacili oko na lukrativan posao gradskog prevoza. Javno preduzeće uništiti sa ciljem da sutra posao preuzmi privatnici, pogodite koji i pogodite čiji ...

    Ni u snu se nisam nadao da moj grad ovo može doživeti.
    Na gradskim izborima ove poslati u istoriju jer sistematski upropaštavaju grad.
  • Bravo

    16.01.2024 13:57
    Strucnjaci
    Zasto je potrebno da sve bojite politički, pustite ljude koji se time bave da rade.
    Personalizovane elektronske karte se već koriste u NS u vozilima gsp, mesecne, godišnje za sve kategorije gradjana i uredno se ljudi cekiraju , vreme cekiranja sekunda dve, koja razlika sad nepersonalizovana karta odnosno elektronski novčanik, isto vreme cekiranja sec dve, samo što putnik plati manje nego da kupi za kes kod vozača. A kad kupuje kod vozača vreme izdavanja karte 6 do 10 sec sigurno pa vreme vraćanja kusura, pa rasuta pažnja vozača na vožnju i prodaju karata. ... smanjena bezbednost .... to vam bolje nego kad kupiš elektronskim novcanikom pritom jeftinije dobiješ kartu.
  • pa to i jeste cilj

    16.01.2024 13:57
    stvoriti guzve, zaje*avati narod i sedeti, uzivati i smejati se koprcanju i muci
  • Pera

    16.01.2024 13:51
    ...
    Na postojecu mesecnu kartu ne mozete uplatiti kredit vec morate imati novu karticu sa e-novcanikom. Sa druge strane sistem izgleda radi samo kada je online i ako veza sa internetom opreme ne bude bila dobra u tom trenutku korisnici prevoza ce trpeti stetu. Recimo ako udjete u autobus u Novom Sadu za autobus koji ide za Lug, cekirate se u Novom Sadu, izadjete iz autobusa u Cerevicu, pokusate da se odjavite ali u tom trenutku oprema nema pristup internetu, sistem nece zapamtiti vas pokusaj odjave, vec ce vam sa novcanika skinuti iznos do krajnje stanica tj Luga i ostetiti vas za stotinak dinara za tu voznju. Bus plus je bio mnogo bolji izaberete zonu i platite, pomocu aplikacije, master karticom ili pomocu personalizovane ili nepersonalizovane kartice. GSP u Novom Sadu se uvek trudi da smisli najmanje logicno resenje prilagodjavajuci se nesposobnosti svog dobavljaca.
  • Logikom u pod

    16.01.2024 13:44
    Ja i dalje ne razumem potrebu za čekerom.
    Rekoše mi kao zbog osiguranja, pa šta je onda bilo sa starom pokaznom?
  • maliVUK

    16.01.2024 13:42
    Zar pokret "BRAVO" nije ekološki pokret?!
  • Isa

    16.01.2024 13:37
    Zivim u Sr Karlovcima i otkako ima voz na svakih sat vremena koji je tacan u minut preporodio sam se! Nisam od tada ni jednom isao busom. Em duplo jeftinije em udobnije em si u gradu za 8 minuta. Milina! Bude cesto da mi ne naplate kartu ako je stanica blizu. Ustedeo sam do sada minimum 500 eura!
  • Infomanijak

    16.01.2024 13:37
    Checkout
    Ali sta se desava ako se ne odradi checkout ? Karta nece biti naplacena? Hoce li mi naplatiti kartu kad budem krenuo u sledecu voznju tj hoce li se checkout desiti kad probam sledeci check in ?
  • Bojan

    16.01.2024 13:37
    Pa vi sami sebe kontradiktujete. Kako je brže kupiti kod vozača umesto validirati karticu? Ovaj sistem nije zastareo, koristi se svuda u svedu (npr. Holandija, London). Vrlo je efikasan i dosta je efikasniji od onoga što sad imamo a to je da većina kupuje kod vozača
  • Gradjanin X

    16.01.2024 13:29
    El. kartu sam dobio do firme. Znaci, to je validna karta sa uplaceneim iznosom. Kada se cekiram, retko kad aparat pokaze da je cekiranje u redu, mnogo cesce da je kartica neispravna, cekiranje nije uspelo itd. Primetio sam da kada se to desi npr penzioneru, isti stane ispred aparata i prislanja karticu i po 20 puta ne bili aparat konacno potvrdio cekiranje i naravno da se stvori guzva. I da, slazem se, to je potpuno neefikasan nacin, cista glupost, potpuni debakl kao sto se i dalo ocekivati.
  • Objektivan

    16.01.2024 13:25
    Sigurno ce biti guzve jer ce ljudi morati da se cekiraju na izlazu. Ako sam dobro razumeo, ko ne odradi check out u prvoj zoni bice mu naplacena karta po nepovlascenoj ceni od 100 dinara. U Subotici se mozes cekirati i pre dolaska na zeljenu stanicu, pa te sistem odjavi na prvoj sledecoj stanici. Da se ne bi stvarale guzve i cekirali tek kad se otvore vrata. Bice tu dosta nesnalazenja i kasno su pustili sve, desetak dana pre primene novih tarifa.
  • s

    16.01.2024 13:13
    dopuna
    I sama dopuna je nakaradna više će se ispatiti plaćati kod vozača nego dopunjavati.Pogotovo ko retko korisi

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna